KARGO POLİTİKASI

Global çapta 3 farklı ülkeye satış yapıyoruz ve ürünlerimizi yurt dışındaki tek depomuz üzerinden sevk ediyoruz. Müşterilerimize karşı dürüstlük politikamız gereği, çok nadir de olsa yüksek talep nedeniyle kargo sürecinde makul bir gecikme yaşanabileceğini önceden belirtmek isteriz. Böyle bir durum olması halinde, müşteri hizmetlerimiz tarafından bilgilendirileceksiniz.


Siparişlerin İşlem Süresi

  • Siparişlerin işleme alınma süresi: 1-3 iş günü
  • Tahmini teslimat süresi: 7-14 iş günü

Siparişiniz işleme alındıktan sonra, en kısa sürede adresinize gönderilecektir.


Takip Bilgisi Veriyor musunuz?

Evet! Siparişiniz işleme alınıp kargoya verildiğinde, takip bilgilerini içeren bir e-posta alacaksınız. Bu e-posta ile siparişinizi kolayca takip edebilirsiniz.


Siparişimde Eksik Ürün Varsa Ne Yapmalıyım?

Bazı ürünler, siparişinize bağlı olarak ayrı paketler halinde gönderilebilir. Eğer siparişinizde eksik bir ürün olduğunu düşünüyorsanız, lütfen mıshea@gmail.com adresinden bizimle iletişime geçin. Sorunu en kısa sürede çözmek için buradayız!


Paketim Hasarlı Gelirse Ne Yapmalıyım?

Bunu duyduğumuz için üzgünüz. Hasarlı ürünün fotoğraflarını çekerek mıshea@gmail.com adresine gönderin. İncelememizi yaptıktan sonra size en kısa sürede yeni ürünü göndereceğiz.


Adres Doğruluğu

Lütfen teslimat adresinizin ve posta kodunuzun doğru ve eksiksiz olduğundan emin olun. Yanlış adres girilmesi veya posta kodu detaylı girilmediği takdirde teslimatta gecikmeler yaşanabilir. Bu sebepten dolayı teslimatı sağlanamayan paketlerden biz sorumlu değiliz. Yerel kargodan tekrar adres değişikliği talebinde bulunarak doğru adrese paketinizin gönderilmesini isteyebilirsiniz


Siparişim Hâlâ Elime Ulaşmadıysa Ne Yapmalıyım?

Eğer siparişiniz belirtilen süre içerisinde elinize ulaşmadıysa, takip bilgileri veya teslimat durumu hakkında yardım almak için mıshea@gmail.com adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız!