İADE POLİTİKASI

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun hükümleri esas alınarak, ambalajı açılmış iç giyim ürünlerinde hijyen ve sağlık nedenleriyle iade, iptal ve değişim işlemi yapılmamaktadır.

Eğer tarafınıza defolu veya hasarlı bir ürün ulaştıysa, iade talebinde bulunabilmeniz için ürünün giyilmemiş, kullanılmamış, etiketleri üzerinde ve orijinal ambalajında olması gerekmektedir. Ayrıca, makbuz veya satın alma belgesi sunmanız zorunludur.

İade sürecini başlatmak için mıshea@gmail.com adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

İade talebiniz onaylandığında, size iade kargo etiketi ve paketinizi nasıl ve nereye göndereceğinize dair talimatlar iletilecektir.

İade ile ilgili tüm sorularınız için mıshea@gmail.com adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.


Hasarlar ve Sorunlar

Siparişinizi teslim aldıktan sonra lütfen dikkatlice inceleyin. Eğer ürün kusurlu, hasarlı veya yanlış gönderilmiş ise, sorunun çözülmesi için en kısa sürede bizimle iletişime geçmenizi rica ederiz.


Para İadeleri

İadenizi aldıktan sonra inceleyerek sizi bilgilendireceğiz. Talebiniz onaylanırsa, 10 iş günü içinde para iadesi, orijinal ödeme yönteminize otomatik olarak yapılacaktır.

Bankanızın veya kredi kartı şirketinizin iade işlemini tamamlamasının ekstra süre alabileceğini unutmayın.

Eğer iadenizin onaylanmasından itibaren 15 iş gününden fazla süre geçtiyse, lütfen bizimle mıshea@gmail.com adresinden iletişime geçin.